Bartec Auto ID
Company Overview
Zapytania w/s TPMSBartec Auto ID ma szeroki zakres Anten Testowych TPMS i Narzędzi przeznaczonych dla różnych etapów na linii montażowej pojazdów. Są one zaprojektowane tak, aby odczytać czujniki TPMS, aby je przetestować, powiązać je z ich położeniem w pojeździe i pobrać ich dane. Są one rozmieszczone na linii końcowej i niedaleko możliwych stacji naprawczych.
Wyposażenie to obejmuje szereg anten statycznych, które mogą być zamontowane w sąsiedztwie linii, żeby odczytywać TPMS kół, gdy pojazd porusza się wzdłuż linii produkcyjnej. Anteny te zostały zaprojektowane, aby włączyć 100% wszystkich czujników ciśnienia w oponach, które przechodzą przed nimi. Jest to proces bardzo skomplikowany technicznie .
Pole LF (niskiej częstotliwości), które jest emitowane z anteny jest zaprojektowane tak, aby zapewnić 100% pokrycia anteny na odpowiednim poziomie energii aktywacji dla czujnika. Bartec Auto ID przygotowuje wykres LF dla każdej anteny przed wysyłką z naszej fabryki i dostarcza klientowi wydrukowany wykres jako część procesu zapewnienia jakości.
Aktywacja wykorzystuje opatentowaną technologię aktywacji wieloma cewkami, która ma na celu wyeliminowanie martwego pola LF, w innym wypadku będzie możliwe, że czujniki TPMS przejdzie przez pole anteny bez aktywacji. W ten sposób znacznie zmniejsza się ilość potencjalnych napraw i poprawek.
Najnowszy Zintegrowany System Antenowy Bartec Auto ID, wybór instalowanych z boku linii produkcyjnych, zapewnia najbardziej efektywne rozwiązanie dla średnich i dużych systemów linii produkcyjnych.
Zintegrowany System Antenowy zapewnia dostęp do wielu rodzajów TPMS i wymagań dekoderów oraz szybkiego i dokładnego odczytu, optymalizacji wielu zmiennych (częstotliwości, modulacji, protokołów, poziomu mocy, LF, zakłóceń RF itp.) dając w rezultacie bardzo wydajne rozwiązanie.
UHF przekazywane przez czujnik może mieć 315MHz, 433MHz lub 309MHz; są jeszcze inne warianty. Ustawienie i nastrojenie anten Bartec Auto ID dla odbiorników różnych częstotliwości, żeby odbierać te transmisje UHF.
Odbiorniki są umieszczone tak, żeby odróżnić sygnały pochodzące z koła przed anteną i te przesyłane z innych kół samochodu, a nawet z innych pojazdów w zakładzie. Kolejna opatentowana technologia Bartec Auto ID zapewnia, że tempo odczytu jest na maksymalnym możliwym poziomie, a naprawy są ograniczone do minimum.
W niektórych krajach jest wymagany kolejny proces na linii produkcyjnej w celu uśpienia czujników TPMS, tak żeby nie transmitowały sygnału podczas przechowywania i transportu, w celu spełnienia wymogów radiowego prawa lokalnego. Zwykle wiąże się to z przekazywaniem dalszych telegramów LF (datagramów).
Bartec Auto ID dostarczyła systemy linii końcowych do: Forda, GM, Chrysler, Subaru, Nissana, Renault, Mitsubishi, Volvo, Isuzu, Holdena, BMW Motorcycles, Hyundaia, Kii, GM Daewoo, i wielu innych producentów OEM. W sumie zostało zainstalowanych ponad 80 systemów linii końcowych, czyniąc firmę światowym liderem na rynku.