Bartec Auto ID
Company Overview
Zapytania w/s TPMSWskazane jest, aby znaleźć pozycję TPMS w kole zanim opona zostania założona, w celu zapewnienia, że sensor nie zostanie uszkodzony podczas montażu. Uszkodzenia pojawiają się jeśli stopka opony naciąganej na obręcz koła ma kontakt z czujnikiem. Jeśli ta opcja jest wymagana, Bartec Auto ID ma specjalną antenę ORIENT.
Ta antena jest przeznaczona do aktywowania TPMS tylko w konkretnym fragmencie koła. Funkcja testowania TPMS, podczas aktywowania w odpowiednim fragmencie koła, jest taka sam jak systemie DETECT. Wszystkie dane mogą być rejestrowane oraz można tworzyć audyty.
Jeżeli czujnik ciśnienia w oponach nie znajduje się w konkretnym fragmencie koła, urządzenie nie alarmuje systemu produkcji (chyba „alarmuje”); dlatego czujnik ciśnienia w oponach może być zabezpieczony przed uszkodzeniem na kolejnych stacjach - zwykle przez zmianę pozycji (zatrzymanie linii) lub poprzez zdjęcie z linii.
Można to zrobić poprzez połączenie OBD z TPMS PC poprzez przenośnik (carrier) do OBD nad linią produkcyjną pojazdów lub przez narzędzie ręczne TPMS z łącznością OBD i funkcją programu.
BARTEC Auto ID są w stanie kontrolować pole tych rodzajów anten tak, że poszukiwany wycinek koła zostaje odnaleziony.
Są to bardzo zaawansowane systemy, które polegają na naszej wiedzy o cechach TPMS, żeby dostarczać rozwiązania dla bardzo złożonych wymagań. Tak jak w przypadku systemów DETECT (wykrywania), używają anten ZSA (Zintegrowany System Antenowy) zapewniając najlepsze rozwiązanie do odczytu i najlepsze przyszłe opcje kontroli.