Czujniki Uniwersalne

do użytku z narzędziami TPMS Bartec Auto ID

Czym są czujniki uniwersalne

Czujniki uniwersalne są przeznaczone do zastępowania czujników oryginalnego wyposażenia (OE) dla rynku motoryzacyjnego. Istnieją różne rodzaje czujników uniwersalnych a narzędzia Bartec są przeznaczone do pracy ze wszystkimi głównymi rodzajami. Dwa główne rodzaje to czujnik "programowalny" i "konfigurowalny".

Czujniki programowalne takie jak EZ-sensor® (Schrader) i Sens.it™ (Alligator) są programowane przez narzędzie Bartec, takie jak TECH500. Na przykład, w przypadku kiedy uszkodzony czujnik ma zostać wymieniony, narzędzie sklonuje  ID i protokół komunikacyjny tego czujnika do czujnika programowalnego, dzięki czemu samochód nie widzi różnicy, kiedy zostanie zamontowany nowy czujnik. To jest klucz do wyłączenia lampki ostrzegawczej TPMS na desce rozdzielczej.

Jednakże Czujniki Konfigurowalne takie jak HufIntelliSens, mają zarejestrowane w pamięci czujnika protokoły i parametry, które, aby czujnik był zgodny z pojazdem, muszą jedynie zostać aktywowane przy użyciu narzędzia Bartec.

Główne zalety obu rodzajów czujników:

  • Zmniejszenie liczby części magazynowanych i związanych z tym kosztów
  • Obniżenie ryzyka montażu niewłaściwej części
  • Uproszczenie i szybkość procesu
  • Uniknięcie strat w sprzedaży z powodu nieposiadania odpowiedniej części
  • Czujniki mogą być zaprogramowane albo przed, albo po tym, kiedy koła są montowane w pojeździe.

Rodzaje Czujników Uniwersalnych

EZ-sensor® - Innovation by Schrader

EZ-sensor® - Innovation by SchraderEZ-sensor®

EZ-sensor® jest pierwszym prawdziwie programowalnym i opatentowanym Czujnikiem Monitorującym Ciśnienie w Oponach, który został zaprojektowany w celu zastąpienia 90% czujników TPMS obecnie magazynowanych przez dealerów. Czujniki są oparte na projektach Schrader Snap In lub Clamp In (Zatrzask lub Klamra).

Kluczowe parametry

Które narzędzia Bartec mogą zaprogramować i przetestować EZ-sensor®?

  • TECH300, TECH400SDE, TECH500, TPMS Pad.

Czy czujnik może być zaprogramowany w kole?

  • Tak. Jest to ważne w sezonie opon zimowych i podczas szczytowych okresów aktywności, gdy przepustowość i jak najkrótszy czas procesu są niezbędne, aby utrzymać zadowolenie klientów.

W ile czujników EZ-sensors® muszę się zaopatrzyć?

  • EZ Sensor® jest dostępny w dwóch różnych częstotliwościach i oba rodzaje mogą być wyposażone w gumowe zatrzaski lub klamry na trzpień zaworu.

Czy można zaoszczędzić czas używając czujników EZ-sensor®?

  • Korzystanie z oryginalnego czujnika ID i tej samej pozycji koła pozwala na uniknięcie konieczności przeprowadzenia szczegółowych procedur synchronizacji pojazdu.

IntelliSens

IntelliSensIntelliSens™

Czujnik uniwersalny HufIntelliSens jest zaprogramowany protokołem dla wielu czujników ciśnienia w oponach należących do różnych modeli samochodów. Kiedy go zamontujesz, użyj urządzenia diagnostycznego, żeby go skonfigurować w kilka sekund. Dzięki temu, pojazdy szybciej opuszczają warsztat i oszczędzasz Twoim klientom długiego oczekiwania.

Kluczowe parametry

Jakie narzędzia Bartec mogą skonfigurować i przetestować czujnik IntelliSens™?

  • TECH300, TECH400SDE, TECH500.

Czy czujnik może być zaprogramowany w kole?

  • Tak, ale tylko wtedy, gdy ciśnienie w oponie jest niższe niż 1 bar.

W ile rodzajów czujników IntelliSens™? muszę się zaopatrzyć?

  • W tej chwili są dostępne dwa rodzaje.

Czy można zaoszczędzić czas używając czujników IntelliSens™?

  • Czujnik może być skonfigurowany bardzo szybko, a procedura synchronizacji nie jest wymagana, jeśli używasz Kopiuj ID.

Sens.it™ - Sensor Intelligent Technology

Sens.it™ - Sensor Intelligent TechnologySens.it™

Kluczowe parametry

Jakie narzędzia Bartec mogą skonfigurować i przetestować czujnik Sens.it™?

  • TECH300, TECH400SDE, TECH500.

Czy czujnik może być zaprogramowany w kole?

  • Tak. Jest to ważne w sezonie opon zimowych i podczas szczytowych okresów aktywności, gdy przepustowość i czas procesu są niezbędne, aby utrzymać zadowolenie klientów.

W ile czujników Sens.it™ muszę się zaopatrzyć?

  • Są trzy różne rodzaje. Czujniki 315 MHz mają zarówno gumowe zatrzaski jak i klamry mocujące na trzpieniu zaworu. Wersja 434MHz jest dostępna tylko z klamrą.

Czy można zaoszczędzić czas używając czujników Sens.it™?

  • Korzystanie z oryginalnego czujnika ID i tej samej pozycja koła pozwala na uniknięcie konieczności przeprowadzenia szczegółowych procedur synchronizacji pojazdów.

Czy są dostępne różne kolory zaworów?

  • Zawór jest dostępny w kolorze anodyzowanego srebra, tytanu, szarym i czarnym, a także w chromowanym wykończeniu powierzchni dla niestandardowych kół.

Rodzaj

Jak działają

Narzędzie Wymagane do Diagnozowania Błędu w Pojeździe

Narzędzie Wymagane do Utworzenia

Narzędzie Wymagane do Synchr.

Przykłady

Działa z Narzędziami Bartec

Czujnik Uniwersalny

ID czujnika i Protokół są zaprogramowane w czujniku poprzez LF(czujnik może być już zamontowany)

TAK

TAK

TAK – dla nowego ID

EZ-sensor®
Sens.it™

TAK

Wiele protokołów i formatów ID czujników znajduje się w czujniku

TAK

NIE

TAK

IntelliSens™

TAK

Unit 9 | Redbrook Business Park | Wilthorpe Road | Redbrook | Barnsley | S75 1JN | United Kingdom

Tel: 01226 770581
sales@bartecautoid.com

Company Number: 02719701
VAT Number: 590 8225 27

ISO 9001 & ISO/IEC 27001